Pažnja: 1. Širina cipela normalna, možda, cipele ne odgovara previše mršavo ili previše debele noge. 2. Srednje pogreške u tablici veličine su oko 0,01 cm-0,2 vidi 3. Molimo vas, izmjerite dužinu stopala, kao što je prikazano na slici:
Poslat ćemo uz pomoć odabranog načina isporuke, obično u SAD-u, velikoj Britaniji, Kanadi, Australiji i većini europskih zemalja dostava se obavlja brzo, Južna Amerika, Srednji Istok, Afrika obično malo sporije, za tih zemalja obično možete nas kontaktirati za rješavanje problema oko 45-60 dana.
Mi ćemo biti zahvalni, ako je potrebno 1 minute, ostaviti nas s pet zvjezdica pozitivnu ocjenu, pa kako ste zadovoljni našim proizvodom i naš rad.I kontaktirajte nas za prvi put (bolje u roku od 7 dana nakon primitka vaše robe), da nas obavijeste o svim problemima s kojima se suočavaju u kontaktu s našim radom ili proizvodima.Tvoj problem će biti riješen.
Q1: Kako odabrati pravu veličinu?
A1: U svijetu postoji mnogo vrsta tablica veličina, molim vas izmjerite dužinu svojih nogu, a zatim odaberite ispravan, u skladu s naše tablice veličina.
P2: Ako sam kupiti 2 para, mogu li platiti neku cijenu za isporuku?
A2: Ne, troškove međunarodne dostave se obračunava po težini robe, a ne po broju, tako da je više kupite, više troškova dostave trebate platiti za njih (naravno, možemo dati popust za veće narudžbe, molimo kontaktirajte nas).
K3: Zašto nijedna praćenjem informacija nakon prosljeđivanja?
A3: Obično vam je potrebno čekati nekoliko dana nakon slanja, jer nam je obično prvo morate poslati robu u Peking, hvala vam na razumijevanju.Q4: Mogu li koristiti brži način dostave, a ne CPAM (avio-polazak Pošte, Kina), kao i oni trebaju mi hitno?
A4: Molimo, kontaktirajte nas za brzu isporuku.I sljedeće regije: Rusija, Australija, Янпан, Koreja, Singapur, velika Britanija, Francuska, Brazil, Španjolska, Nizozemska, Kanada, Ukrajina, Bjelorusija, molimo kontaktirajte nas ako želite brže isporuke, imamo popust za vas Q5: ja Sam se isti identifikator istu adresu da bi puno robe u jednoj narudžbi ili više naloga, kao i oni će biti poslani?
A5: obično, ako je vrijeme rezervacije, id, adresa podudaraju, šaljemo ih zajedno u jednoj upućivanju ili kutiji po zadanim postavkama, kontaktirajte nas ako vam je potrebna, tako da su poslati odvojeno. Q6: Mogu li otkazati narudžbu ili promijeniti rezervaciju nakon slanja?
A6: Jer upućivanje je na putu, ne možemo promijeniti bilo kakve informacije ili čak zaustaviti ga, hvala za vaše razumijevanje.Q7: Zašto ja ne mogu dobiti rezervaciju nakon tako dugo vremena?
A7: CPAM ponekad malo nestabilan, ponekad neočekivano usporava.možete nas kontaktirati za rješavanje ili nas možete kontaktirati za više od brzu isporuku prije slanja. P8: Koja je vaša politika na povratak i povrat?
A8: Mi obično nude potpuni povrat novca za oštećene ili neispravne proizvode.Ali obično djelomični povrat, popust ili čak ponovno slanje robe za druge manje pogreške, hvala vam na razumijevanju.